Vikingové 21. 7. – 27. 7.

Uickey
Za tento týden: 795 km
Celkový počet: 15920 km
Hmotnost: 83,0 kg
Vašek Viky
Za tento týden: 140 km
Celkový počet: 6976 km

Kolem mne samí dobří rideři - Jeřabina, Šupy, Vajda a vzadu Kuba Svoboďák a ještě Čáp je schovanej (amaterskaliga.cz)

Neděle: 170 km. Původní plán jet s Ondrou Stránským do Klášterce vlakem, pak kolmo do Nepomyšle, závod a zase na kole domu trochu narušil jeho táta Michal, kterej si jel také zasportovat, a tak jsem jel na rozjetí 25 do Varů a pak s nimi károu.
Závod v Nepomyšli mám rád a řekl bych, že mi i sedí. 19-ti km okruh sice s hrubým asfaltem, minimální provoz a hlavně všechny kopce se tam dají jet na velkou. Již první účast jsem tam před pár lety proměnil ve vítězství – to jsme ujeli s Kubou Vaňousem. Letos jsem teda jezdil kopce na malou, ale s výsledkem jsem spokojen. C-kaře jsem vyhrál a celý závod jsem se celkem bez problémů pohyboval ve skupině s Davidem Jeřabinou, Kubou Svoboďákem, Míšou Šupym, Vencou Jelínkem a Čápounem. Před námi jezdila jen trojka Kamil Ausbuher, Jirka Říha a Ivo Netík. Když se tihle 3 škubli, spousta lidi se drbala na hlavě (včetně mě), že tenhle moment propásli. Nejvíc se je snažil dojet Láďa Fába, ale když nikdo z EXE ani z ELtechu a ani Kolokrám Kuba Svoboďák (kterej byl nějakej popravenej a takhle mrtvýho jsem ho ještě nezažil, vždycky je přímo radioaktivní) nechtěl pořádně jet, tak rezignoval. Trochu chybu jsem udělal, když nás ve třetím kole na chvíli docvakla grupa za námi a já se procouval dozadu, abych se podíval, kdo tam je. A najednou vepředu se to zase začlo natahovat a trhat. Naštěstí jsem si je docvak a pak to již dokroužil s nimi až do cíle.
Z lokálních matadorů sokolovska byl David Máša 2-hý v juniorech za Ondrou Stránským, Jointy 4 v kategorii, Honza Jiříček na své silniční premiéře o fleka před ním v celkové klasifikaci, Tiborovi – se mi zdá – že nesedí velmi horké klima jako bylo dnes, a tak svůj standart nezajel. A pak Aleš Niebauer také jel.
A v D-kách nejpřekvapivější výsledek: Kája Krejčí prohrál špůrta s Pepou Kronichem.
Cesta domů kolmo sice po I/6, ale provoz byl ucházející a vítr do zad.
Pěkný den.
Neděle: volno Italia

Dlouhá noha nová bota

Sobota: 110 km. Výlet s Renčou očíhnout triatlon “Dřevěný dědek”, jenž se jel v Mariánských Lázních. Kupodivu i po těch 110 km kilometrech jsme spolu normálně mluvili. Sešlo se několik faktorů (pěkné počasí, nechtěl jsem trénovat, Renča měla fungl nové tretry, dlouho jsme se neviděli), které tento vzácný jev zapříčinily. Na triatlonu už bylo po. Z mně známých tváří s pocitem dobře vykonané práce tam byly jen holky Lenka a Martina.
A zítra na SALku do Nepomyšlu…šle.
Sobota: volno Italia

Pátek: 100 km. No co jiného se slunečným volným odpolednem. Chvíli s klukama s TBB, kousek s Batisem, pak sám a pak zase s “modrejma šípama”. Pro zpestření na cyklokrosovém kole, žádné dramatické tempo či úseky.
Pátek: – km

David si to v kopcích umí dát

Čtvrtek: 55 km. Po včerejšku jsem si chtěl dát míň a pomaleji. Za Chodovem začlo drobně pršet a tak jsme jeli jen s Davidem přes Loket a Poříčí domů. Bylo to málo, klidně bych to kilčo dal. Jsem sám zvědav jestli dám za červenec 3000 km.
Čtvrtek: – km

Po boku s jezdci na které jsem sázel - Míra Rajšl a Kamil Koprnický (racegallery.com)

Středa: 190 km. Sice byla asi nejlepší etapa na programu ale jel jsem kolmo na Lopatu s větrem v zádech. Tam rozjetí a dnes jen 46 okruhů. 4 kolečka jsem si měnil prasklej drát. Pocity trochu lepší než minule. Zpět s Krumčama v autě nad Tepličku a po svých domů. Lopatárno jel i Franco “superbike” Raboň. Nový dres Columbia jsem viděl poprvé live. Sluší.
Středa: 50 km

Bronz je doma (racegallery.com)

Úterý: 90 km. Ráno a i přes den chcanec a mokro až do večera, takže jsem ani nespoléhal, že klucí dorazí na švih. No v telce na Eurosportu se “něco” dělo, takže mi to zas tolik nevadilo a před 6-tou konečně vyrazil a snažil se vybírat suchý silnice. Přes Boučí do Chodova a do KV Hor, pak zpět s Renčou a dál na Mezihorskou, Jindřichovice a přes Chodov a po obchvatu Poříčí dom. Moc rychlé to nebylo, ale zítra na Lopatě bude rychlosti dost.
Úterý: 30 km

Bošťa tlačí na pilu v kopci druhého kola mistrovského závodu v Bělči (www.amaterskaliga.cz)

Pondělí: 80 km. Se sparingem Janem v plánu byla 100-ka, ale za Frantovkama jsem diagnostikoval, natržené lanko k šaltru, takže zařadil 53×15 a mastili zpět. Mraky nad Nebanicemi nás zastavily u Y-ky a po chvílce se i Tibor přiřítil. Takže jsme tam asi 20 minut pohovořili a po dešti od Kynšperka na mokré silnici dojeli dom.
Pondělí: 60 km

This entry was posted in Vikingové. Bookmark the permalink.

2 Responses to Vikingové 21. 7. – 27. 7.