Vikingové 4. 8. – 10. 8.

Vašek Viky
Za tento týden: 469 km
Celkový počet: 7474 km

Neděle: 115 km. Časovka do vrchu Ostrov – Klínovec. Vašek jel se svým týmem autem na start a já na rozjetí do Ostrova 35 km, což je tak akorát. Přihlášen už jsem byl. 2 min přede mnou Tomsík, minutu Jan a minutu po mě Brillák. Toho bych raděj viděl taky před sebou, ale na tom ostatně prd záleží. Bohužel jen vystartil, tak jel v protisměru Honzík, že je na trati kráva – já žádnou neptkal – a tak další magnet byl až Tomsík. Začal jsem volněji – protože jednou z chyb časovek je přepálený začátek – a navíc asi kilometr po startu byl technický úsek, který jsem loni musel běžet. Letos jsem ho – na sušší trati – dal a pokračoval. Tepovka se usadila na 170 a to se mi zdálo tak akorát. Tomsíka jsem předjel asi ve 1/3. Bohužel asi 500 m před cílem mě přelítl Filip Eb. Celkem jsem byl spokojen. S výkonem i umístěním. Ale spíš vnímám nedostatky: pod 40 min jsem to nedal, Fába a Filip mi naložili 5 minut což je hrozný, porazil mě kadet Ježek a Víťa Hanuš byl hodně blízko za mnou (teda dle času který jsem slyšel na vyhlášení).
Zpátky přes Vary (zkouknout triatlon) a podél Ohře na přeplněné cyklostezce do Lokte a dom.
Od příštího týdne budu do práce ráno jezdit 20 – 40 km, tak doufám, že se tím nastartuje metabolismus a hubnutí, abych se dostal pod 80 kg.
Neděle: 117 km. Rozjetí, časovka na Klínovec, pak Ostrov, KV, Loket, Soko a ještě vyjetí na silničce do Kraslic

Sobota: 105 km. S Vaškem a Jirkou Chroustem výletním tempem prohlédnout trať nedělní horské časovky na Klíňák. Tam přes Vary a Ostrov. Zpátky Božák, Blatná, Pernink, Nejdek. Kluci toho měli dost a nebýt bufetu v Perninku, tak snad jeli domu vlakem. Mě se jelo výborně. Ale s těma malejma čék nemá srovnání.
Na trati časovky jsme potkali ředitele závodu Jirku Čechmana a ten mi závod zatrh na CX kole. No tak holt budu muset vzít to své horské “olověné”. Alespoň po roce přifouknu vidlici.
Sobota: 110 km. Na Klínovec.

Pátek: 40 km. Z práce rychle na Franťáky a pak jsem chtěl s chlapci na bajku do Slavkovského lesa ale v 15,30 začlo močit a s přestávkami totakhle pokračovalo až do večera takže nic. No alespoň jsem nějakou údržbu na tom našem cykloharampádí provedl a pořádně se najedl. 8-/
Cítím spánkový deficita z toho plynoucí únavu. Tento týden jsem chodil do peří o půlnoci a vstával v 6. To není dobré a “probiha 20-ti procentni regeneráce” a forma tímto nedostatkem rozhodně neroste. Bohužel ani v sobotu se nevyspím jelikož v 5 ráno startuje olympijský silniční závod.
Pátek: 0 km.

Čtvrtek: 60 km. Na srazu nikdo a tak s Tomem a Vaškem na Jesenici vykoupat. V Šabce nás dojeli Tom Linhart a Ondra Stránský, a tak jel Vašek s nimi na Franťáky. Já s Tomem kompenzace jako fík. Průměr asi 20 km/hod.
Čtvrtek: 75 km.

www.bikebase.cz

Středa: 65 km. Středeční odpoledne na 14. Lopatárně. Moc mi to tam nejde, mám tak trochu bobky a tak jezdím většinou lehce bokem od balíku a větrám se. Když se rozhodnu jit trochu vpřed, tak mi to trvá děsně dlouho a na nějaké špůrtování to vůbec není. Nicméně jako trénink dobrý. Mít před Lopatárnou 100 km – tzn. jet do Plzně kolmo – tak jsem spokojen.
Se startem na Varech to není vzhledem ke kategorii závodu UCI 1.2 vůbec jednoduché, tak jsem rozhodil sítě a uvidím jestli se mne někdo ujme.
Na Lopatě i Roby Vokáč. Zatím jen na vizitu a snad to příště zkusí. Vašek svůj osobák nepřekonal i když se jelo jeho oblíbeným směrem. Objel půlku a tedy 25 kol.
Středa: 57 km. Lopatárna.

Úterý: 160 km. Dnes jsem si opět výborně zatrénoval. Ať je to jak chce, nejlepší to je stejně s Fišerou Radkem…teda v létě, když na to trochu mám. Před švihem 50 km do Kraslic a z5 a na srazu: Tiby, chebáci Tom Strnad, Šplíchal Milan a Míra Zákuťan, Brillák, Kozler a Tom Linhart. Kozler dostál své prázdninové lenosti a hned za Sokolovem se rozhodl neakceptovat tempo (a to si chválil Ostraváky jak že jezdí hezky rychle: “…To je úplně jiná jízda, se sokolovskými stařešiny, přetrénovanými, nedotrénovanými nebo unavenými eliťáky a mladými kadety a juniory se to vůbec nedá srovnat…” ), Tom jel taky nejkratší cestou do Chebu (má odpočinkový den). Takže v 6-ti do Klingoše a Tiby si jede po svejch a dál přes Zwotu, Adorf, Bad Elster a Brambach, před Hranicemi odbočka na berg v SchönBERG a Frantovky a Nebanice.
K průběhu: Fishing mi pije krev. Dnes mi daroval jen jeden kopec. Kopečíček. Z Libáče a vůbec vod Frantovek dělal, že nemůže. Ale učitě hrál mimikry. 😎 Ještě, že jezdí. Jako motivátor funguje výborně.
Míra Brill to dnes parkrát zkusil. Krátkodobý zrychlení by tam bylo, ale jak to trvá dýl, tak nejede. Nemyslím si, že by nemohl, ale spíš se mu nechce. V Schönbergu chtěl mocí mermo na kopec, tak jsem si řikal, že se podívám, jak najíždí ty svoje minuty v kopcích. Najíždí pěkně, ale pomalu, takže na kopci jsme s Fishim měli strach, jesi se mu něco nestalo. Říkal, že je unaven ze včerejška. Se těším na neděli a časovku z Ostrova na Klínovec na bajkách. Doufám, že mi tam zavře hubu … nojo, ale mám horší matroš, žejo. 😎
Chebáci Milan a Míra Z. za to občas vzali, ale do kopce se jim taky moc nechtělo.
Tom L. bojoval, ale jsem ho raděj z Adorfu poslal zpět domu do Kraslic. I tak toho měl určitě dost a 100 v nohách.
Takže dnes spokojenost. Zítra dám Lopatu a od čtvrtka už takový dardy jezdit nebudu, jelikož už budu kočírovat synky.
Úterý: 60 km.Švih s velkými chlapci z velké Sparty Pávisem, Hrubiánem, Pepi Soukupem, Martinem Uherem a Whirlpoolákem Červim.

?! SAMOZŘEJMĚ. 16,00 na O u polikliniky v Soko.

Pondělí: 90 km. Když nejdu do práce a prošvihnu ten správnej okamžik, tak pak – odpo – se mi už na kolo nechce. To se stalo dnes. Ale jsem nakonec po 16-té sedl na Fizika a jal se šlapat. Dal jsem to do Schönecku přes Klingenthal. Protože, jak říká chodovský Kančelára (přeloženo volně s nádechem autenticity): “Všude dobře v bundes nejlýp.” Z Klingoše je tím směrem pěkný 10-tipercentní 2-oukilometrový berg. Dnes jsem tam jen převaloval 39×23, ale až sem zajedem s chlapci v úterý či čtvrtek, bude to jistě jiný hukot. Zpátky jsem brzdil (zbytečně, jelikož asfalt je parádní a tornanty přehledné), a přes to jsem měl maximální rychlost 81,4 km/hod.
Nepříjemná chvilka cestou zpět z Oloví do kopečka na Soko: najednou jak když někdo praští kladivem do svodidel. Vyjedu ze zatáčky a ve svodidlech nabořenej Favorit. Být o 10 sek. rychlejší, měl jsem ho v nohách. Pitomec, prázdná silnice a vyletí ze zatáčky do svodidel. 8-/
Jinak docela unavenej a nohy sotva ťapaly. Dnes bych si zajezdil Mirkem Brillem. 😎
Pondělí: 50 km na rozjezd.

This entry was posted in Vikingové. Bookmark the permalink.

6 Responses to Vikingové 4. 8. – 10. 8.